Vrije dag - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Vrije dag - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

15 Januari 2014 | China, Zhengzhou

Vandaag een dag die wij vrij konden besteden. Nadat we drukke dagen hebben gehad, vandaag lekker in het hotel gebleven en rond het hotel gewandeld. Er was een park in de buurt, daar zijn we geweest en daar was ook een Mac Donald, wat ook lekker is na zoveel chinees eten. Het eten is overigens verder prima hoor. In het park was ook speeltuin en er was ook een winkelcentrum met daar ook een kleine binnenspeeltuin. Daar hebben de kinderen lekker gespeeld. Ook An Hao heeft daar lekker kunnen spelen. Met hem gaat alles nog steeds heel goed. HIj brabbelt er wat maar niet echt praten. Volgens de gids is het ook echt babytaal maar is dat eigenlijk altijd omdat dat niet erg gestimuleerd wordt in het tehuis. Wel zegt hij papa en kan hij een beetje zwaaien. Vanavond nog lekker eten en dan naar bed.

• 15 Januari 2014 - 11:34

Wouter Jansen:

Hoe laat was het bij jullie toen je bovenstaande mail schreef?
    Voorderest leuk om te horen dat het zo goed gaat, Houwezo!

Groetjes uit Hellevoetsluis.

• 15 Januari 2014 - 12:09

Jan Jaap, Isabel, Xin Da En Chen Van Der Wekken:

1900 uur

• 15 Januari 2014 - 13:17

Marieke:

Geweldig om te horen dat het zo goed gaat. Geniet ervan' groetjes Marieke

• 15 Januari 2014 - 13:25

Sonja:

Wat leuk weer om de verslagen te lezen. En wat fijn dat alles zo goed gaat! Het is een tevrede mannetje zo te zien. Super!! Geniet lekker van elkaar en ga zo door met de verslagen!!

Groetjes uit Capelle van Ed, Son en Sven

• 15 Januari 2014 - 13:28

Anthonet:

Volgens mij heerlijk zo´n dagje! Jullie genieten echt zo te lezen.
    Lopen jullie ook met mondkapjes op???

Gewelidig om de vrolijke foto's te zien!!!
    En t is niet alleen rijst maar ook veel worst zo te zien????? haha!

de rust!! tot je volgende verslag!!
    groetjes Kees, Anthonet, Jeanine en Mirthe

is het leuk in china en is anhao een lief broertje xin da en chen
    vint xin da en chen de brief van jeanine en tessel leuk?
    de fotos waaren leuk xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jeanine

• 15 Januari 2014 - 13:31

Maaike:

Super leuk om opa ook mee te zien doen op het speeltoestel, ook een hele ervaring voor hem zo verre reis. Fijn dat de belangrijkste dingen klaar zijn.
    Ziet er gezellig uit op e foto's. Goed van Xin Da dat ze de fles geeft.
    Groetjes Maaike en bente

• 15 Januari 2014 - 13:48

Miranda:

Wat een heerlijke lach heeft An Hao op de foto!! Fijn dat jullie vandaag (gister) de kans hebben gekregen en genomen even rustig aan te doen. Maar uhm... wie moet nou vanavond met trainen de 'gemene' balletjes aangooien (of juist pakken...)? Hihi!!

• 15 Januari 2014 - 14:08

H.P.van Noorden:

Dank je voor de e-mails en we zijn met jullie blij en dankbaar
    dat het zo goed gaat. Wat een mooi vooruitzicht voor de kinderen
    en jullie. Ik denk dat onze biirman Roel ook wel meegeniet en
    zullen blij zijn als jullie weer gezond terug zijn.
    Groetjes van ons. Huib en Betsy

• 15 Januari 2014 - 14:40

Jeanine ik vond de brief van jou en Tessel heel leuk Chen vond de brief ook leuk.
    Ik ga morgen naar de Dierentuin. Ik heb ook nog in ht dagboek geschreven in het vliegtuig. Maandag mochten we An Hao op halen. Dinsdag gingen we naar het tehuis van An hao we hbben het bedje gezien waar hij was toen hij nog in het tehuis was daar hebben we ook foto's van gemaakt

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Groetjes van Xin Da

• 15 Januari 2014 - 19:16

Linda Goudriaan:

Wat leuk om te lezen dat alles zo goed gaat bij jullie in China. Geniet ervan!

• 15 Januari 2014 - 19:27

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Van Tessel

• 16 Januari 2014 - 09:48

Janet Van Eijzeren:

Van harte gefeliciteerd met jullie derde kindje! We hoorden het via mijn moeder. Super leuk weer om al jullie verslagen te volgen! Veel plezier en geluk!
    Groetjes uit Middelburg