Bezoek tehuis - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Bezoek tehuis - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Bezoek tehuis

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

14 Januari 2014 | China, Zhengzhou

Vandaag was de officiele afhandeling. Veel handtekeningen maar alles is gelukt. Om zijn paspoort aan te vragen, moesten we naar de plaats van het tehuis, Anyang. Het was een lange rit, maar zeker de moeite waard, want we mochten ook het tehuis bezoeken. Het bezoek was mooi en indrukwekkend.We hebben de kindjes ontmoet die bij An Hao op de kamer zaten. Ook zijn eigen bedje gezien. Verder mochten we ook de kamers zien waar andere kindjes in woonden. Een verdieping hoger gingen de wat oudere kindjes naar een soort schooltje, ook daar gekeken. Er waren daar ook kamers waar therapie gegeven werd, bijvoorbeeld stonden er soort hometrainers. Het geheel kwam wel wat oud over, maar misschien voor hier heel normaal. De kindjes leken goed verzorgd en het waren allemaal heel viendenlijke mensen.Heel mooi om te zien was dat An Hao het allemaal prima vond zolang wij in de buurt waren. De verzorgsters wilde hem koooppakken, dat vond hij goed maar wilde al snel naar ons terug. Dan gingen zijn armpjes de lucht in naar ons toe. Hij speelt heel leuk met Xin Da en Chen. Ook Xin Da en Chen doen het zo goed, het zijn voor hun ook veel indrukken, maar ze zijn zo lief. Onze chauffeur heeft geprobeerd uit te leggen hoe ze met stokjes moeten eten. HIj is een aardige man. Hij zegt dat hij Chen Hao heet, dat vindt hij erg leuk.

• 14 Januari 2014 - 16:34

Diana Tanis:

Wat ontzettend leuk om via de reisverslagen met jullie mee te leven. Wat bijzonder dat jullie het tehuis hebben bezocht. En wat ontroerend dat dat kleine mannetje al zo aan jullie hecht! Genieten!!

• 14 Januari 2014 - 16:54

Anthonet:

Het is dus toch gelukt om naar het tehuis te gaan. Bijzonder hoor!
    Geweldig dat hij t liefst bij jullie wil zijn en dat ook al zo duidelijk aangeeft.
    Een hele fijne tijd nog, groetjes van ons!!!

• 14 Januari 2014 - 17:04

Lisette:

Wat super allemaal dat het zo goed gaat! Leuk verslag weer. Veel plezier daar! Groetjes

• 14 Januari 2014 - 17:42

Patricia:

Wat fijn te lezen, dat het allemaal zo goed met jullie gaat en dat jullie zelfs het tehuis van An Hao mochten bezoeken! En wat geweldig dat An Hao al zo aan jullie hecht! Geniet lekker van jullie nieuwe jongste zoon/jullie broertje en van elkaar en van jullie verblijf in China.
    Liefs xxx

• 14 Januari 2014 - 18:03

Jeanne Lauwerijssen:

He Isabel en Jan Jaap
    Wat leuk dat ik jullie verslagen kan lezen en mooi om te volgen dat het jullie goed gaat met de kleine zoon.
    Wat een dropje. Ik wens jullie veel plezier samen en een mooie toekomst.

• 14 Januari 2014 - 18:11

Miranda:

Elke dag vol verwachting of er weer bericht is van jullie. Fijn om te lezen dat jullie het tehuis konden bezoeken. En geweldig dat An Hao jullie al als veilige haven verkiest boven zijn vroegere verzorgers! Tof dat de taxichauffeur de namen van jullie beide zoons als combinatie heeft!
    Groetjes!

• 14 Januari 2014 - 19:31

Maaike:

Super goed om te horen dat An Hao zich aan jullie hecht. Knap hoor van Xin Da en Chen dat ze lekker met hun. Keuze broertje kunnen spelen. Ik kijk elke dag of er weer een nieuw verslag staat.

• 14 Januari 2014 - 21:33

Francien:

Hoi Isabel, Jan Jaap en jullie 3! kids,

Heerlijk voor jullie allemaal dat jullie hem nu eindelijk in jullie midden hebben! Fijn dat alles zo goed verloopt! Leuk om jullie verslagen te lezen. Geniet maar van deze bijzondere tijd.

Groetjes van de Sluusjes

• 15 Januari 2014 - 08:23

André En Petra:

Heel herkenbaar allemaal. Fijn dat het tot zover goed gaat. Fijne tijd nog verder!

• 15 Januari 2014 - 21:27

Wendy:

Gefeliciteerd met jullie mooie zoon!
    Fijn dat jullie bezoek aan het tehuis ook zo goed verlopen is en fijn dat An Hao het zo goed doet.
    Leuk om te zien dat jullie weer heel andere foto's van het tehuis hebben als wij.
    Geniet van de mooie tijd in China!
    hartelijke groeten,
    Edwin, Wendy, Jing. Jurre en Sam