Verboden Stad - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Verboden Stad - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Verboden Stad

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

26 Januari 2014 | China, Peking

Dachten wij vandaag naar een antiekstraatje te gaan, bleken we toch naar de Verboden Stad te gaan. Wij waren daar al eerder geweest, maar opa nog niet, dus eigenlijk was het toch ook wel weer leuk. In de middag eerst nog even gespeeld in het hotel. Xin Da heeft een leuk vriendje aan eenkindje van een ander stel. Ze spelen leuk samen. Het is een jongetje van 5 jaar dat net geadopteerd is (ook in onze groep). De eerste dagen keek Xin Da bijna niet naar hem om, maar nu vindt ze het opeens super leuk. Ze hebben op d gang van het hotel gespeeld. Later in de middag naar het winkelcentrum geweest en daar bij de Mac Donalds gegeten. An Hao voelt zich duidelijk steeds beter.. Is vandaag heel de dag vrolijk geweest en wil nu niet gaan slapen. Het is een heerlijk mannetje. Morgen een lekkere vrije dag en dan naar huis.

• 26 Januari 2014 - 14:49

Hanneke & Martijn:

Fijn dat het weer wat beter gaat met An Hao. Kan me voorstellen dat jullie er naar uit kijken om weer lekker naar huis te gaan. We wensen jullie een hele goede reis en zien jullie snel weer in Zonnemaire met z'n vijven!
    Groetjes, Martijn, Hanneke, Daniël & Ruben

• 26 Januari 2014 - 19:59

Jessy:

hoop dat je het daar leuk heb. en zie je gauw weer op school. :-)
    Veel plezier, xx Jessy

• 27 Januari 2014 - 12:37

Anthonet:

Hoi,
    Jeanine en Mirthe vonden het erg leuk om jullie weer via Skype te zien op school!
    Morgen zijn jullie weer gezellig in Zonemaire. We wensen jullie een hele goede reis toe!!!

groetjes
    Kees, Anthonet, Jeanine en Mirthe

• 27 Januari 2014 - 12:46

André En Petra:

Leuk al die foto's. Heel herkenbaar. Goede terugreis gewenst! Dan kan het echte wennen beginnen.

• 27 Januari 2014 - 12:51

Patricia:

Hele goeie en voorspoedige terugreis!
    liefs,
    Patricia xxx

• 27 Januari 2014 - 14:35

Anja Van Der Bijl:

Hallo Allemaal,
    We hebben genoten van jullie prachtige reisverslagen. Wij zijn net terug uit Thailand en hoorden daar van Martijn hoe het met jullie was. Jammer dat An Hao ziek werd maar fijn dat het nu weer beter gaat.
    Wat hebben jullie nog veel bekeken in dat boeiende China. We wensen jullie een goede thuisreis en een hele goede tijd met elkaar in Zonnemaire! Liefs van Oom Gilles en Tante Anja