Tempel of Heaven - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Tempel of Heaven - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Tempel of Heaven

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

25 Januari 2014 | China, Peking

VAndaag naar de Tempel of heaven geweest, Tijdens onze vorige reizen was het daar niet van gekomen. WE gingen hier zelf heen zonder gids. Inmiddels zijn wij hier in Beijiing helemaal bekend met de metro, die werkt erg goed. Enige nadeel is dat hier lang niet overal roltrappen of liften zijn, dus veel sjouwen met de buggy. We hadden mooi weer en vanaf de tempel kon je goed over Beijing kijken. De tempel ligt in een park, daar nog wat rondgelopen. Toen we terug wilden gaan, zagen we de pearl market, dat is ongeveer hetzelfde als de silk market. Eigenlijk hadden we geen zin meer in al dat afdingen, maar gisteren bleek dat dit ook op de markt in de buurt van het hotel moet en zelfs in het warenhuis. Aangezien we nog steeds niet alle souvenirs in huis hadden, dus toch maar gedaan. We moeten nu echt nog maar een paar dingen hebben, en dan wordt het een kunst om alles in de koffers mee naar huis te krijgen. De kinderen (en wij ook wel) zijn nu echt aan het aftellen, die hebben het wel gehad. Morgen nog een uitstapje met de gids naar een antiekstraat, daar zijn we ook nog niet eerder geweest, en dan maandag rustig aan doen en koffers pakken.

• 25 Januari 2014 - 17:17

Marieke:

Hallo allemaal jullie hebben echt veel gedaan en beleefd de afgelopen dagen,echt leuk om allemaal te lezen hoor ! Guusje vond de schoentjes van XinDa erg leuk ! Geniet nog wel he van jullie laatste dagen in China ! Alvast wen goede terugreis en tot gauw. Groetjes Dave Marieke Guusje en Noah

• 25 Januari 2014 - 20:37

Miranda:

Al de bezienswaardigheden die jullie bezoeken klinken echt de moeite waard. Er zijn vast en zeker al veel foto's gemaakt. Nog maar een paar dagen/nachtjes en dan proberen of alles in de koffers past! Het lijkt wel of jullie daar de markten leegkopen! Maar dan hebben jullie ook vast voor alle drie de kinderen mooie herinneringen aan deze reis. O ja.......we hebben met 3-1 verloren van DVO.....helaas.....

• 26 Januari 2014 - 10:52

Willy, Thea, Anne-Li En Yulin:

Beste familie ! Wat leuk om jullie stukjes te lezen en wij krijgen acuut heimwee..... Fijn dat jullie zoveel bezienswaardigheden kunnen bekijken, dat is de moeite waard. De 3 R 's (rust/ ritme/regelmaat) komen laten wel; nu zijn jullie er nog ! Succes met de koffers inpakken (haha) en wij wensen jullie alvast een goede terugreis. Misschien tot ziens volgende week bij turnen ?

Groetjes en......geniet nog even !

Thea

• 26 Januari 2014 - 14:23

Jeanine Van Eerten:

Hoi familie!

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Wat leuk dat Schouwen-Duiveland er bijna weer een kindje van Chinese afkomst bij krijgt! Fijn dat alles goed gaat. Heel veel geluk samen!

Groetjes uit Zierikzee,

Rene, Jeanine, Mei Lu en Zhong Lu