Zomerpaleis - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Zomerpaleis - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Zomerpaleis

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

25 Januari 2014 | China, Peking

Vandaag zijn we naar het zomerpaleis geweest. Erg mooi maar het was erg koud ook. VOrige keer waren we er in de zomer en dan is het toch leuker daar. Maar goed, het was leuk en we waren ook lekker op tijd weer terug. XIn Da, opa en ik zijn toch nog wat gaan shoppen hier in de buurt en hebben nog wat leuke spulletjes gescoord. Morgen een vrije dag en zondag naar de Verboden Stad.

• 25 Januari 2014 - 16:29

Anthonet:

Ah wat een lief video filmpje. An Hao heeft het echt reuze naar zn zin zo te zien.

Nog een paar daagjes en dan hopen we jullie weer in Zonnemaire te zien. Geniet er nog even van, voor je t weet is het om!!
    Jeanine en Mirthe zijn erg benieuwd naar Xin Da en Chen, ze zijn nu al zooooooooooolang niet op school. haha!! natuurlijk willen ze An Hao nu ook eens in het ´echt´ zien.

Veel plezier nog en de groetjes aan allemaal daar!!!!!