Lama Tempel en nog eens Silk Market - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Lama Tempel en nog eens Silk Market - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Lama Tempel en nog eens Silk Market

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

21 Januari 2014 | China, Peking

Vanmorgen stond niets op het programma. Opa had gisteren op de SilkMarket gekeken wat het zou kosten om een pak op maat te laten maken.Na overleg met oma via Skype, besloten om dit te laten doen.Terwijl bij opa alles werd opgemeten, heeft Xin Da nog mooie chinese schoentjes gekocht. Ook voor An Hao nog het een en ander gekocht en Chen een mooi bestuurbaar autotje van Angry Birds met lekker harde muziek en veel geluid,echt chinees. Morgen kan opa zijn pak ophalen dus nog een keer naar die markt. In de middag zijn we naar de Lama Tempel geweest, mooi, lijkt erg op de Verboden Stad, en ik begreep dat het daar ook eigenlijk bij hoort. In de avond met gids Chris weer gaan eten, nu in een ander restaurant. Zelf zou je hier nooit naar binnen gaan, omdat je niet weet of je dat wel kan vertrouwen,maar omdat Chris het uitzoekt, zou het goed moeten zijn. HEt was in elk geval heel lekker. Vandaag wel weer foto`s. Speciaal voor oma een foto van An Hao in bad met zijn speelgoed. Vandaag vond het het bad voor het eerst ook een beetje leuk. Verder kwakkelt hij nog een beetje, dan lijkt hij helemaal opgeknapt en dan heeft hij opeens weer dik 39 graden koorts. Veel rust en regelmaat is er helaas niet, dat zou waarschijnlijk wel schelen. TOch gaat het wel veel beter met hem en wordt hij ook weer lekker vrolijk.

• 21 Januari 2014 - 17:03

Otteline:

Je had de gezichten in de kerk moeten zien, afgelopen zondag, toen men aan oma vroeg waar opa was, in China! Huh? In China? Dus de volgende keer met pak uit China!
    Ik ben blij dat het allemaal zo goed gaat, en wat ziet Xin Da er schattig uit met haar schoentjes. Ik heb een verrassing voor haar: we zijn vandaag begonnen aan een stuk wat de blokfluiters samen met het grote orkest mogen opvoeren! Veel plezier nog met z'n zessen.

• 21 Januari 2014 - 17:18

Erna:

Goed om jullie verhalen zo te lezen. En jullie hebben daar toch weer al stiekem veel beleefd. Geniet van daar van elkaar en al het mooie wat jullie nog gaan zien de komende dagen.

Liefs van ons allemaal.

• 22 Januari 2014 - 09:10

Sandra:

Hoi Allemaal, Ik hoorde van Jessy dat er in de klas met jullie was geskyped? Vonden de kids erg leuk. Jessy vroeg al wanneer Xin da terug komt. Ze zijn allemaal erg benieuwd naar het lieve broertje en alle mooie verhalen.
    En wat een leuke foto's!
    Geniet van de tijd in China en hoop dat An Hao snel helemaal opknapt.
    groetjes Sandra, Jim, Jessy en Sill

• 22 Januari 2014 - 13:17

Mirthe:

Een berichtje van Mirthe voor Chen:
    (ik zeg het en mama typt het in)

chen,
    Ik mis je. Ik vind het fijn als je weer bij mij op school komt. Is het leuk daar bij jullie?
    Zag je me nog zwaaien toen je in het vlieftuig zat?? Is je broertje lief?
    ik vind je foto's leuk.

kroel en xxxxxxxx van Mirthe

• 23 Januari 2014 - 13:53

Sonja:

Wat een mooie en lieve foto's zijn dat weer. Heerlijk hoe An Hao lekker ligt te slapen.
    Ben blij om te lezen dat het iets beter met hem gaat. Veel plezier nog!

Liefs uit Capelle

x