Silk market - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Silk market - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Silk market

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

20 Januari 2014 | China, Peking

VAndaag naar de Silk Market geweest. Heel druk maar wel leuk. Je meot bij alles wat je hebben wilt afdingen, en dat vinden wij zelf dan weer niet zo leuk. Je weet vaak toch niet goed wanneer je eengoede prijs hebt betaald. Maar we hebben wel leuke dingen gekocht en hadden te weinig tijd om al onze wensen te krijgen. We gaan van de week nog een keer terug. In de middag heeft An Hao lekker geslapen op de kamer en Xin Da en Chen gespeeld. EInd vn de middag nog even naar de supermarkt en toen met Chris gaan eten in hetzelfde restaurant als gisteren. VAndaag geen nieuwe foto`s, helaas.Morgenochtend hebben we niets en in de middag naar de Lama tempel, daar zijn wijj ook nog nooit geweest, dus we zijn benieuwd.

• 20 Januari 2014 - 15:42

Miranda:

Haha, als 'Nederlanders' zijn we zo goed in 'kijken, kijken, niet kopen' dat we het afdingen niet in de vingers krijgen. Gaat het weer helemaal goed met An Hao? En voelt hij al helemaal eigen bij jullie? Zaterdag hebben we helaas met 4-0 verloren van Erasmus, terechte koploper want ze waren echt goed. Lekker gespeeld, we misten wel Marjolein door blessure, met Marc als coach omdat hun wedstrijd niet doorging. Maar het jonge, hoogspringende team was gewoon te sterk voor ons.
    liefs uit Sommelsdijk

• 20 Januari 2014 - 18:56

Anthonet:

Haha dat afdingen... Je zei het toen hier al. Gelukkig doen we dat hier in Nederland niet!! maarre......doe je best: jullie kunnen het!!!!Scheelt je waarschijnlijk toch flink wat geld!
    Verder klinkt het relaxed, fijn dat niet alle dagen helemaal volgepland zijn!

Veel plezier nog, groetjes!!!!

• 20 Januari 2014 - 19:05

Jeanine:

Voor Xin Da

julie zijn wel lang in china maar het is volgensmij wel leuk

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jeanine

• 21 Januari 2014 - 12:50

André En Petra:

Goed om te lezen dat het met An Hao weer beter gaat. Wij zijn destijds met Ji Lin ook in het ziekenhuis geweest. Een bijzondere ervaring... Wens je nog een mooie tijd in Beijing. En wat betreft afdingen, beginnen met 1/3 van de vraagprijs ;-).