De Chinese Muur - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu De Chinese Muur - Reisverslag uit Peking, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

De Chinese Muur

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

19 Januari 2014 | China, Peking

Vandaag naar de Muur geweest. An Hao leek toch wel opgeknap, dus besloten we toch allemaal mee te gaan. EErst 2 uur in de bus en toen waren we er. In de bus heeft An Hao lekker geslapen en was vrolijk toen we aankwamen. HIj mocht lekker in de draagzak op mijn rug, dat ging prima. MEt een kabelbaan gingen we naar boven en dan kun je een stuk over de muur lopen, erg mooi. We waren gewaarschuwd dat het erg koud kon zijn, maar dat viel gelukkig mee. Wel hadden we wat thermo ondergoed aan, maar daarmee hadden we het lekker warm. Als je naar de kabelbaan toe loopt, zijn er allemaal kraampjes met souvenirs, je kunt daar niet normaal langs, want ze houden je tegen en proberen iets te verkopen aan je. Als je dan iets wilt kopen, laten ze je in eerste instantie een veel te hoge prijs zien. Je moet echt afdingen en weglopen als je het te duur vndt, dan komen ze achter je aan met de prijs die jezelf ervoor had willen geven. Nadat we bij de bus terug waren, nog een broodje van e Subway gegeten en naar huis. AN Hao deed het prima. Thuis nog even naar de supermarkt en `s avonds uit eten met Chris,, onze chinese gids. LEkker gegeten in een echt leuk chinees restaurant, daarna snel terug naar hotel om de kids naar bed te brengen. Morgen naar de Zijemarkt, dat wordt leuke spulletjes kopen.

• 19 Januari 2014 - 15:01

Manon:

Hoi allemaal!

Goed te horen dat An Hao weer opgeknapt is! Hopelijk hoeven jullie niet meer terug naar het ziekenhuis! Leuk om zo jullie verhalen te horen!
    Gister hebben we met 4-0 Verloren van Erasmus! Hebben erg goed gespeeld maar zij waren gewoon veel beter!

Met Rosco gaat alles goed! Hebben net een rondje gewandeld en ligt nu lekker te slapen! Hij mist jullie wel hoor Xin da en Chen!!

Veel plezier nog op jullie reis en we horen hopelijk weer snel van jullie!

Groetjes en liefs,
    Gertjan en Manon

• 20 Januari 2014 - 13:05

Charissa:

Gaaf die foto's van die Chinese Muur. Veel plezier nog!! Grtzzz Charissa

• 23 Januari 2014 - 13:45

Sonja:

Wat hangt An Hao er lekker bij, hihi! Mooie foto's!

Geniet er lekker van!!