Dierentuin - Reisverslag uit Anyang, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu Dierentuin - Reisverslag uit Anyang, China van Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen Wekken - WaarBenJij.nu

Dierentuin

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap, Isabel, Xin Da en Chen

16 Januari 2014 | China, Anyang

DEze morgen hadden we nog vrij en hebben we rongewandeld hier in de buurt van het hotel. BEgin van de middag werden we opgehaald voor een bezoek aan de dierentuin. Ik was bang dat de beesten in slechte toestand zouden zijn en in kleine hokken, maar het was echt een heel mooie dierentuin met vrij nieuwe en mooie hokken. De panda hebben we ook gezien, maar die liet ich helaas maar heel even zien en beloot toen weer naar binnen te gaan. Er was ook nog een kleine kermis bij, heel leuk voor Xin Da en Chen. Na afloop moesten we nog naar de notaris om documenten op te halen. Morgen gaan we terug naar Beijing, kijken hoe het daar is en hoe het met de andere stellen gaat, Ben benieuwd naar hun kinderen. OOk erg benieuwd hoe An Hao zich in het vliegtuig zal gedragen. JUllie lezen het in het volgende verslag. An Hao doet het nog steeds geweldig, Speelt leuk en huilt weinig. HIj slaapt wel ook veel, maar hij ziet ook zoveel nieuwe dingen, dat dat eigenlijk wel logisch is.Hopelijk slaapt hij ook i het vliegtuig lekker.

• 16 Januari 2014 - 15:23

Sylvia En Puck:

Goede vlucht naar de grote stad!
    Fijn dat het allemaal goed gaat.
    Hoe vind opa het zo ver van huis?
    Groetjes Puck en Sylvia

• 16 Januari 2014 - 17:13

Tjallie:

Wat fijn dat het zo goed gaat! Wat een heerlijk jongetje is An Hao en hij boft met Chen en Xin Da als grote broer en zus! Wie had destijds kunnen denken dat jullie precies 6 jaar na de eerste keer in China jullie derde wondertje zouden ophalen? Goede reis en nog een fijne tijd in Beijing.

Groetjes,
    Tjallie

• 16 Januari 2014 - 18:58

Hanneke & Martijn:

Goede reis en het zal vast wel goed gaan in het vliegtuig met An Hao, hij doet het al zo goed bij jullie! Wat een lief mannetje. Veel plezier nog in Beijing.
    Groetjes,
    Martijn,Hanneke, Daniël & Ruben

• 16 Januari 2014 - 20:16

Andries, Martine, Eline & Marije:

halo allemaal
    fijn te horen dat het leuk was in de dierentuin.
    en tot snel
    groetjes Andries Martine Eline en Marije.

• 17 Januari 2014 - 09:35

Sonja:

Leuke jas heeft An Hao aan! ;P

• 18 Januari 2014 - 15:09

Anthonet:

Hoi,

Wat een mooie foto´s met jullie allemaal! Ook die met An Hao, hij zit zo lekker relaxed!

Ik las net ook het andere verslag, hopen dat An Hao zich goed blijft voelen en dat jullie niet meer
    terug hoeven naar dat ziekenhuis!!!

doeidoei